Vi kommer att spela träningsmatch mot BK Hisingen under deras träningnstid 17-1830
Kungälvs HK Svart - KFUM Trollhättan Nord
Kungälvs HK Svart - HP Warta 1
IF Hellton 1 - Kungälvs HK Grön
Kungälvs HK Grön - IK Sävehof 1
Samling efter första match i Karlstad
Lysekils HK 1 - Kungälvs HK Vit
KFUM Trollhättan Syd - Kungälvs HK Vit
Kungälvs HK Svart - Hakefjordens HK Lila
Kungälvs HK Grön - IK Baltichov Röd
Kungälvs HK Grön - Önnereds HK 1
Kärra HF Vit - Kungälvs HK Svart
Kungälvs HK Svart - Backa HK Vit
Torslanda HK Blå - Kungälvs HK Grön
Kärra HF Gul - Kungälvs HK Grön
Kungälvs HK Vit - Ale Handboll Orange
natchen flyttad spelas i Älvängen
Tisdagsträningen avslutas med fys utomhus, ta med uteskor & lämpliga kläder
Tisdagsträningen avslutas med fys utomhus, ta med uteskor & lämpliga kläder
Hej alla handbollstjejer & handbollsföräldrar.
Potatiscupen i Alingsås i antågande.
Vi träffas på fredagen 12/4 kl.14:30 vid idrottshallen parkeringen mittemot polisstationen med avgång 15:00.
På söndagen den 14/4 kommer vi att lämna tjejerna på samma plats kl.15:30.
Lagindelning spelschema mm..finns i bifogad xl fil.
Vi återkommer med vad som kan vara bra att ta med sig (inte hela garderoben)
Dom kommer ändå att smyga omkring i tofflor & träningskläder.
Bilindelnignen:
Stefan:
Stella, Freja H, Tilda, Hilma, Enya, Mira, Freja Lu, Matilda
Mattias:
Filippa, Saga, Svea, Meja, Nora, Siri, Embla
Sofia:
Ida, Julia L, Melanie, Bianca
Marcus:
Isabella, Tindra, Wilda, Julia J
Maria:
Freja Lo, Ellen, Nova, Agnes, Alice, Ines
För ytterligare info:
https://potatiscupen.nu/
mvh
Ledarna
Tisdagsträningen avslutas med fys utomhus, ta med uteskor & lämpliga kläder
Tisdagsträningen avslutas med fys utomhus, ta med uteskor & lämpliga kläder
Tisdagsträningen avslutas med fys utomhus, ta med uteskor & lämpliga kläder
Uppdaterad information:
Samlingstider:
KHK lag1 = Vit
Fredag: kl: 1855
Plats Kviberg park arena, plan 1
Matchstart kl 1940
Lördag kl 12:30 samling för gemensam lunch(ingpr i cupen)
Plats: Serneke arena
Matchstart 14:20 Plan 6
Matchstart 17:40 Plan 2
Söndag kl 1330 samling för gemensam lunch(ingpr i cupen)
Plats: Serneke arena
Matchstart 15:45 Plan 4
Matchstart 18:00 Plan 5
KHK lag2 = Grön
Fredag: kl: 1855
Plats Kviberg park arena
Matchstart kl 1940 Plan 2
Lördag kl 12:30 samling för gemensam lunch(ingpr i cupen)
Plats: Serneke arena
Matchstart 14 20 Plan 3
Matchstart 17:00 Plan 5
Söndag kl 12:30 samling för gemensam lunch(ingpr i cupen)
Plats:Kviberg park arena
Matchstart 14:15 Plan 1
Matchstart 16:30 Serneke Arena Plan 1
Se bifogat XL blad för ytterligare info
https://bohuscup.com/
Tisdagsträningen avslutas med fys utomhus, ta med uteskor & lämpliga kläder
Tisdagsträningen avslutas med fys utomhus, ta med uteskor & lämpliga kläder
Den 16 maj kör vi ett föräldramöte i samband med träningen
Agenda:
1. Info ifrån ledarna
2. Serieindelning inför kommande säsong
3. Cuper
4. Info från lagföräldrar samt kassör
5. Övriga frågor
Tisdagsträningen avslutas med fys utomhus, ta med uteskor & lämpliga kläder
Tisdagsträningen avslutas med fys utomhus, ta med uteskor & lämpliga kläder
Tisdagsträningen avslutas med fys utomhus, ta med uteskor & lämpliga kläder
OBS!
Denna kallelse gäller hela helgen.
Skriv i kommentaren om spelaren inte kan vara med under hela helgen utan bara vissa delar
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
TRäning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Denna kallelse gäller för hela cupen.
Om ni inte kan alla dagar skriv i fritexten när ni svarar när ni inte kan
Svara senast fredag
Slutspel
GBG CUP slutspel 1/8
TRäning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Vi börjar träningen kl 13: 00 imorgon.
Jag har satt in extra fys, kommer att springa 2-4 km.
Detta kommer vi att ha i fortsättningen varje lördag så länge vädret tillåter.
Ha med rätt skor och kläder.
Vi kommer att ha vanlig inomhus träning 14:00-15:30
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Intressse anmälan Hellton Cup
https://www.helltoncup.se/
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Jag har satt in extra fys, kommer att springa 2-4 km.
Detta kommer vi att ha i fortsättningen varje lördag så länge vädret tillåter.
Ha med rätt skor och kläder.
Vi kommer att ha vanlig inomhus träning 14:00-15:30
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Vi kommer att ha vanlig inomhus träning 10:00-12:00
Ta med någon frukt eller liknade vi kommer att ha ca 1,5 h träning och avbrott för teori/frukt
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Planerings möte inför 2024-2025
God morgon alla föräldrar,
Vi tänker ha ett föräldramöte i samband med träningen lördagen den 21/9. Ge oss 10 min. Att starta igång tjejerna så tänker vi att mötet går igång 14:10.
Mötet kommer att handla om kommande höst säsong, och info om cuper etc.
Så vi ser gärna att det kommer en representant ifrån varje familj.
Mötet håller vi i konferensrummet i mimers.
Har ni frågor så ta med er dom till mötet tack, och sprid gärna infon om mötet.
Välkomna, Med vänlig hälsning, ledarna F-12
Swedbank är en av klubbens partners och inom ramen för deras partnerskap ingår att de håller en ”Ung Ekonomi-föreläsning”.
Föreläsningens innehåll kan anpassas efter olika åldrar och vi har valt att rikta det mot A-ungdom, dvs födda -08 och -09, samt mot U12, dvs födda -12. Eftersom det inte blev av i våras för de som då var A-ungdom blir det ett särskilt tillfälle för de som är födda -07. Även äldre juniorer som inte varit med på föreläsningen tidigare är naturligtvis också välkomna.
Syftet med föreläsningen är att underlätta och öka förståelsen kring många av de val man behöver göra runt sin ekonomi - både nu och i framtiden. Det är viktigt att ungdomar förstår att det har en egen ekonomi som de måste ta hand om. Så som ungdomarna idag tränar för att bli duktiga i tex handboll så måste man även träna på sin ekonomi.
- Vad är ekonomi?
- Varför man ska spara om det är möjligt?
- Hur små utgifter/impulsköp kan bli stora i längden
- Prismedvetenhet
- Vad händer om man inte betalar en räkning i tid
- Bedrägerier mm.
Informationen varvas med diskussioner, övningar och filmklipp.
Föreläsningen är ca 45 min, helt bankneutral samt innehåller ingen marknadsföring.
Då var det dags för Strandstädning
Vi samlas kl 0900 på parkering på Instöns västra sida innan bron mot Koön
Vårt område är Nr 36
Ytterligare info nedan samt i bifogad pdf
Tillsammans är det vi som städar Västkusten!
Snart dags för Städa Kust premiären och Ni är några av de 103 föreningar som är med. Tack!
Under kommande vecka kommer vi berätta om den kommande insatsen i våra sociala medier och på vår hemsida. Ni ser väl till att göra detsamma?
Berätta om vad ni gör både innan och under och efter? Vi hoppas det!
Vad gäller kommunikation påminner vi om vår fototävling med en extra föreningsersättning ( 10 000kr) i potten- https://www.stadasverige.se/fototavling/ . Lägg upp era bilder på Instagram eller FB och tagga #städasverige #städamera så hittar vi dom 😊
Efter städning
Förslut säckarna, samla dem på en öppen farbar plats för upphämtning av bil och märk ut platsen på Strandstädarkartan. Hur ni gör och praktiska tips - hittar ni i bifogat informationsblad.
Rapportering till Städa Sverige för ersättning
Rapportering till Städa Sverige görs senast dagen efter städning via följande länk: http://www.stadasverige.se/rapportkort-kommun-kust-natur-vatten/ . Välj Kust
Ange också hur lång tid ni har städat- behövs för samlad statistik.
Slutligen!
Alla som städar skall använda västar, skyddshandskar!
Tack på förhand, ha så kul under er insats och stort lycka till - önskar vi på Städa Sverige!
!OBS Fotografering tidigarelagd 15 min OBS!
Träning med mens, att tänka på med kost mm.
Kungälvs HK har nu tagit fram en SISU - Utbildningsstege som skall följas i klubben
Pontus