Kungälvs HK Vit - Ale Handboll Orange
natchen flyttad spelas i Älvängen
Vi kommer att ha vanlig inomhus träning 10:00-12:00
Ta med någon frukt eller liknade vi kommer att ha ca 1,5 h träning och avbrott för teori/frukt
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
Träning
inomhus 1630 - 1800
Ute 1800-1830
OBS Medtag lämpliga skor & kläder för ute fys
God förmiddag,
Vi har fått en förfrågan om att deltaga i juni cupen.
Utan kostnad. Cupen går 30/5-1/6.
Innan vi bestämmer hur många lag vi skall anmäla då behöver vi göra en intressekoll.
Hur många kan?.Hjälp oss att svara snabbt, så vi kan meddela Kroppskultur.
Med vänlig hälsning, Ledarna F12
Hej tjejer!
På lördag den 22 november blir det en lagaktivitet efter träningen. Vi duschar direkt efter passet och åker sedan gemensamt från träningshallen till Blomsgatan 2 i Göteborg, där Wildas föräldrar väntar på oss.
Vi kommer att äta pastasallad och spela dart – och vi kör även en liten turnering!
Kostnad: 50 kr per person.
Vi behöver också några föräldrar som kan hjälpa till att köra.
Har ni några allergier eller frågor, kontakta gärna Emma Almlöf, Wildas mamma.
Om ni inte kan vara med på lagaktiviteten, meddela Mattias eller Emma.
Hej spelare och föräldrar!
Detta är en intresseanmälan inför Hallbybollen 2026 – vänligen meddela om du vill delta i Hallbybollen 2026 4- 6 januari! senast 1 oktober
Mer info finns här: https://www.hallbybollen.se/start
Vi planerar att anmäla två lag i F13-klassen om intresse finns.
Lagindelningen kommer att göras utifrån spelarnas nivå och utveckling under hösten samt en jämn fördelning av positioner.
Syftet med detta är att:
Vi vill att alla ska känna sig trygga med att utveckling sker i olika takt och att det är helt naturligt att lagindelningen kan förändras över tid. Vårt mål är att alla ska fortsätta tycka att handboll är roligt och känna sig motiverade att träna och spela vidare.
Har ni frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta oss ledare.
Med vänlig hälsning,
Ledarna
Vi kommer att ha ett kort informationsmöte den 24/9 kl. 18:30.
Och detta i samband med att tjejerna har sitt fyspass.
Vi samlas i konferensrummet i mimers.
Mötet innefattar följande.






